ライフ・セレモニー・サポートの株式会社京阪互助センター

企業理念

私たちは先人先輩達から譲り受けた感謝できる互助会を、明日の私たち、未来の後輩達に感謝される互助会として譲り渡すことが使命である。
そのために互助会の根幹である「お客さま作り」を常に推進することを最優先の活動とする。

「お客さま作り」とは会員様の拡大と会員様からの信頼を厚くすることであり、これらは社員の活動と成長によってもたらされる。

社員一人ひとりが「お客さま作り」を通じ、社会に貢献できる人材に成長し、私たちの互助会もより深く、より永く社会に貢献することを目指すものとする。

(英訳)

Our mission is to pass on the ceremonial occasions mutual aid society, which we were grateful to inherit from our predecessors, to the next generation as a ceremonial occasions mutual aid society to be appreciated. To achieve this, our top priority is to continually promote Customer Development, the fundamental principle of our ceremonial occasions mutual aid society.

Customer Development ensures expanding the number of members and strengthening their trust in us, which is realized through the activities and growth of our employees.

Each and every employee shall grow into a person who can contribute to society through Customer Development, and we, the ceremonial occasions mutual aid society, shall aim to contribute to society in a deeper and more lasting way.