Company
会社を知る
企業理念
私たちは先人先輩達から譲り受けた感謝できる互助会を、明日の私たち、未来の後輩達に感謝される互助会として譲り渡すことが使命である。
そのために互助会の根幹である「お客さま作り」を常に推進することを最優先の活動とする。
「お客さま作り」とは会員様の拡大と会員様からの信頼を厚くすることであり、これらは社員の活動と成長によってもたらされる。
社員一人ひとりが「お客さま作り」を通じ、社会に貢献できる人材に成長し、私たちの互助会もより深く、より永く社会に貢献することを目指すものとする。
Corporate Philosophy
Our mission is to pass on the ceremonial occasions mutual aid society, which we were grateful to inherit from our predecessors, to the next generation as a ceremonial occasions mutual aid society to be appreciated. To achieve this, our top priority is to continually promote Customer Development, the fundamental principle of our ceremonial occasions mutual aid society.
Customer Development ensures expanding the number of members and strengthening their trust in us, which is realized through the activities and growth of our employees.
Each and every employee shall grow into a person who can contribute to society through Customer Development, and we, the ceremonial occasions mutual aid society, shall aim to contribute to society in a deeper and more lasting way.
会社概要
企業名 | 株式会社京阪互助センター |
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設立 | 昭和46年6月2日 |
本社 | 大阪府大阪市北区長柄西1-6-14 |
代表者 | 代表取締役 齋藤 強 |
資本金 | 1億円 |
事業内容 |
冠婚葬祭互助会事業全般(前払式特定取引業) 婚礼関連業務全般及び結婚式場の運営 葬祭関連業務全般及び葬儀式場の運営 共済保険及び損保保険代理店 |
監督官庁 | 経済産業省 許可番号 互第5034号(昭和52年7月5日) |
加盟団体 | (一般社団法人)全日本冠婚葬祭互助協会(全互協) (一般社団法人)全日本冠婚葬祭互助支援協会(全冠協) |
関連会社 | 互助センターサービス株式会社 玉泉院寝台サービス株式会社 |